PTMP > Historia powstania PTMP


Historia powstania PTMP.

Polskie Towarzystwo Marketingu Politycznego powstało w 2001 roku z inicjatywy naukowców z Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Powołanie PTMP było ważnym krokiem integrującym środowisko naukowe z różnych ośrodków badawczych w Polsce. Działalność Towarzystwa skupiona jest wokół propagowania i upowszechniania idei marketingu politycznego, wspierania i aktywnego uczestnictwa w rozwoju polskiego marketingu politycznego, a także aktywizacji studentów w zakresie tematyki marketingu politycznego. Jedną z ważniejszych inicjatyw PTMP jest coroczna konferencja marketingowa, której efektem są publikacje naukowe z zakresu marketingu politycznego. Konferencje marketingowe organizowane są przez Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach we współpracy z Uniwersytetem Wrocławskim, a od 2016 r. także z Uniwersytetem Jagiellońskim. Ponadto w ramach swojej działalności PTMP organizuje odczyty, prelekcje, seminaria i spotkania naukowe. Ważnymi aspektami działalności Towarzystwa są również: współpraca z podmiotami z obszaru marketingu politycznego oraz organizacja spotkać z osobami praktycznie i profesjonalnie zajmującymi się marketingiem politycznym.

Do współpracy zapraszamy wszystkich, dla których marketing polityczny stanowi pasjonujący obszar badań i skuteczny zbiór narzędzi komunikacji ze społeczeństwem.

© 2oo3 Sławomir Koczubiej. INP aś.