PTMP > Osiągnięcia i zamierzenia


Osiągnięcia i zamierzenia.

  • Lata współpracy środowiska marketingowego w Polsce przyniosły efekty w postaci organizowanych od 2001 r. ogólnopolskich konferencji marketingowych, które stanowią okazję do prezentacji wyników prowadzonych badań, wymiany doświadczeń, ale także kształcenia młodej kadry. Warsztaty skierowane do studentów, panele dyskusyjne dedykowane doktorantom, a wreszcie publikacje gromadzące najnowszy dorobek marketingowy to namacalne potwierdzenie skuteczności podjętych inicjatyw integrowania środowiska
  • Z grona PTMP wywodzą się uznani komentatorzy bieżącej sceny politycznej, zwłaszcza tej związanej z rywalizacją wyborczą. Naszą wiedzę przekłuwamy w praktykę, chętnie dzieląc się marketingowy "know how" z otoczeniem zewnętrznym, w tym mediami.
  • Najnowsze publikacje książkowe stanowiące efekt dynamicznego funkcjonowania środowiska, to m.in.:
    - Od marketingu samorządowego do prezydenckiego, red. A. Kasińska-Metryka, R. Wiszniowski, M. Molendowska, Wyd. Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, Kielce 2015 r. ; ss. 193.
    - Leksykon marketingu politycznego, red. A. Kasińska-Metryka, R. Wiszniowski, wyd.
    - Marketing polityczny w gorsecie mediów, red. R. Wiszniowski, A. Kasińska-Metryka, wyd. Adam Marszałek, Toruń 2014 r.; ss. 224.
    - Kryzys marketingu politycznego, red. A. Kasińska-Metryka, R. Wiszniowski, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2013 r.; ss. 209.
    - Marketing polityczny. Polskie doświadczenia, red. R. Wiszniowski, A. Kasińska-Metryka, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012 r.
  • Wcześniejsze opracowania dotyczące wybranych problemów marketingowych to m.in:
    - Polska w dobie przemian red. A. Kasińska-Metryka, Wyd. Akademii Świętokrzyskiej, Kielce 2004;
    - Oblicza współczesnej polityki (aspekty teoretyczne) red. A. Kasińska-Metryka, M. Skawińska, Wyd. Akademii Świętokrzyskiej, Kielce 2005;
    - Zachowania wyborcze społeczeństwa polskiego po 1989 roku. Próba oglądu i analizy zjawiska red. A. Kasińska-Metryka, Wyd. Akademii Świętokrzyskiej, Kielce 2006;
    - Oblicza współczesnej polityki (aspekty praktyczne) red. A. Kasińska-Metryka, Wyd. Akademii Świętokrzyskiej, Kielce 2007;
    - Polacy wobec wyborów 2005 roku red. A. Kasińska-Metryka, Wyd. Akademii Świętokrzyskiej, Kielce 2007;
    - Socjotechnika w polityce- wczoraj i dziś t. I i II red. A. Kasińska-Metryka, K. Kasowska-Pedrycz, Wyd. Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, Kielce 2009;
    - My i oni. Rola, miejsce i znaczenie konfliktów w polityce t. I, red. A. Kasińska-Metryka, R. Miernik, Wyd. Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, Kielce 2010;
    - Władza czy służba? Problem dobra wspólnego w polityce red. A. Kasińska-Metryka, K. Bochenek-Cichoń, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2011;
    - My i oni. Rola, miejsce i znaczenie konfliktów w polityce t. II red. A. Kasińska-Metryka, R. Miernik, Wyd. UJK, Kielce 2012 .

© 2oo3 Sławomir Koczubiej. INP aś.