PTMP > Regulamin |
|
Rozdział I § 1. Stowarzyszenie nosi nazwę Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego. § 2. Siedzibą stowarzyszenia jest miasto Kielce. Działa ono na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. § 3. Stowarzyszenie zawiązane jest na czas nieokreślony. § 4. Stowarzyszenie działa na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 roku Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2001 roku: Nr 79, poz. 855 z późn. zm. tekst jednolity) oraz niniejszego regulaminu. Rozdział II § 5. Celami stowarzyszenia są: a) Propagowanie i upowszechnianie idei marketingu politycznego b) Integracja środowiska naukowego wokół problematyki marketingu politycznego c) Wspieranie i aktywne uczestnictwo w rozwoju polskiego marketingu politycznego d) Aktywizacja studentów w zakresie tematyki marketingu politycznego e) Działanie na rzecz popularyzacji marketingu politycznego. § 6. Realizacji celów wymienionych w § 5 będą służyły następujące środki działania: a) Organizowanie konferencji naukowych b) Tworzenie kół dyskusyjnych c) Organizowanie odczytów oraz prelekcji dla osób zainteresowanych problematyką d) Prowadzenie seminariów i spotkań naukowych e) Wydawanie publikacji i materiałów konferencyjnych służących realizacji w/w celów f) Współpraca z podmiotami aktywnie działającymi na obszarze marketingu politycznego, np. agencjami reklamowymi g) Spotkania z osobami praktycznie i profesjonalnie zajmującymi się marketingiem politycznym. Rozdział III § 7. Członkami stowarzyszenia mogą być osoby fizyczne, które zajmują się bądź są zainteresowane marketingiem politycznym. § 8. Status członka stowarzyszenia można uzyskać po złożeniu deklaracji członkowskiej i pozytywnym zaopiniowaniu jej przez Członków Założycieli. § 9. Członkowie stowarzyszenia są zobowiązani do: a) Uczestniczenia w działalności stowarzyszenia b) Przestrzegania niniejszego regulaminu c) Regularnego opłacania składek członkowskich. § 10. Utrata członkostwa może nastąpić przez: a) Złożenie pisemnej rezygnacji z członkostwa w stowarzyszeniu b) Wykluczenie na skutek rażącego naruszania postanowień regulaminu bądź zaległości w opłacaniu składek członkowskich przez okres trzech miesięcy. Decyzję taką może podjąć Ogólne Zebranie Członków stowarzyszenia zwykłą większością głosów lub Zarząd stowarzyszenia w sytuacji, gdy nie można zwołać Ogólnego Zebrania Członków c) Śmierć członka. Rozdział IV § 11. Władzami stowarzyszenia są: Ogólne Zebranie Członków oraz Zarząd w składzie: Przewodniczący, Zastępca Przewodniczącego, Sekretarz, Skarbnik oraz Członek Zarządu. § 12. Kadencja Zarządu stowarzyszenia trwa trzy lata. Członkowie Zarządu wybierani są przez Ogólne Zebranie Członków zwykłą większością głosów w głosowaniu jawnym. § 13. Ogólne Zebranie członków może zadecydować o nadaniu statusu Członka Honorowego dla osoby, która wniosła szczególny wkład w rozwój lub działalność Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego. § 14. Członkostwo w Zarządzie ustaje na skutek: a) upływu kadencji b) pisemnej rezygnacji członka Zarządu c) odwołania na wniosek któregokolwiek członka Zarządu przez Ogólne Zebranie Członków zwykłą większością głosów. § 15. Uchwały Ogólnego Zebrania Członków stowarzyszenia zapadają zwykłą większością głosów. § 16. Przedstawicielem reprezentującym stowarzyszenie jest Przewodniczący lub jego zastępca. Zastępca przewodniczącego może reprezentować stowarzyszenie tylko na podstawie pisemnego upoważnienia udzielonego przez Przewodniczącego. Rozdział V § 17. Fundusze na działalność stowarzyszenia pochodzą ze składek wnoszonych przez członków stowarzyszenia. Rozdział VI § 18. Decyzję w sprawie zmiany niniejszego regulaminu podejmuje Zarząd na wniosek członków założycieli lub co najmniej 2/3 Ogólnego Zebrania Członków. § 19. Rozwiązanie stowarzyszenia może nastąpić na mocy decyzji Ogólnego Zebrania Członków przyjętej większością 2/3 głosów. § 20. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach. |
© 2oo3 Sławomir Koczubiej. INP aś.