Zakończone przetargi

Transport, zakwaterowanie, wyżywienie dla grupy studentów DP/2310/201/13

Transport, zakwaterowanie, wyżywienie dla grupy studentów DP/2310/201/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2013.11.08 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2013.11.08 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce,Wrocław
  • Termin realizacji: 22-24.11.2013 r.
  • Wymagania:  zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.  zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej  zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.  zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.  zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp.  zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia z czego każda polegała na zorganizowaniu wyjazdu krajowego dla minimum 20 osób. 3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. a) dysponują lub będą dysponować minimum 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu 23 (+/-2) osób z aktualnymi badaniami technicznymi b) dysponują lub będą dysponować hotelem przystosowanym do zakwaterowania i wyżywienia grupy 23 osób (+/- 2 os.). c) dysponują lub będą dysponować osobami do przygotowania i podawania posiłków z których każda posiada aktualne badania lekarskie. d) dysponują lub będą dysponować osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii: D . 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ, załączonych do oferty Wykonawcy. Zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie IX B 1) i 2)oraz C IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oświadczenia i Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ww. artykuł ustawy Pzp. ( załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa¬nych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do¬świadczenia (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich przed¬miotu, ilości osób, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, sporządzony wg zał. Nr 7 do siwz oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz samochodów przeznaczonych do realizacji zamówienia z opisem uwzględniającym w szczególności: markę, rok produkcji, stan techniczny, ilości miejsc (minimum jeden samochód). 4) Opis obiektu którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w celu realizacji zamówienia uwzględniający w szczególności jego nazwę, adres, oraz standard, a także orientacyjną odległość obiektu od miejsca w którym odbywać się będzie konferencja . 5) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do przygotowania i podawania posiłków z których każda posiada aktualne badania lekarskie. 6)Oświadczenie Wykonawcy, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do kierowania pojazdami i, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii D B. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy załączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬ny nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( wg. załącznika nr 4 do SIWZ) C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w: Pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. X. INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawniona/upoważnioną formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Zaparafowany projekt umowy 4. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postepowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 6. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt. IX B i C. Dokumenty wymienione w pkt. IX A i X podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. UWAGA: Zamawiający dołączył do SIWZ wzory załączników, które są materiałem uzupełniającym, a ich forma nie może być traktowana przez Wykonawców jako obowiązująca. Za treść oferty oraz jej kompletność odpowiada wykonawca.
  • Wadium: 250 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających od¬rzuceniu, według niżej podanego kryterium: I. KRYTERIUM - cena brutto za 1 osobę za cały pobyt w terminie 22-24.11.2013 r. - stanowiące wagę 100% 1.W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryte¬rium cena, Zama-wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (100) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto za 1 osobę za cały okres pobytu w dniach 22-24.10.2013 r , pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: najniższa oferowana cena ---------------------------------- x 100 = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą Zama¬wiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce. Bezpłatnie ze strony zamawiającego: www.ujk.edu.pl w zakładce przetargi, lub za zaliczeniem pocztowym doliczając w tym celu koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu transportu, zakwaterowania oraz wyżywienia dla grupy 22 studentów oraz 1 opiekuna (+/- 2 osoby) w terminie 22-24.11.2013 r.
Miejsce realizacji: Kielce, Wrocław.
Zamawiający wymaga aby usługa zakwaterowania odbyła się w hotelu o standardzie nie mniejszym niż 3 gwiazdki. W pokojach 2, 3 osobowych + 1 pokój jednoosobowy dla opiekuna. Wymagane jest aby co najmniej śniadania odbywały się w miejscu zakwaterowania ( w tym samym obiekcie).
Zamawiający wymaga aby usługa transportowa świadczona była pojazdem ze sprawnie działającą klimatyzacją oraz pojemnym bagażnikiem.
Wykonawca w ramach usługi musi zapewnić również:
Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla wszystkich uczestników, OC dla opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.10.2013 r. pod nr 229729-2013.
Zamieszczone na stronie zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 31.10.2013 r.

Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Wioletta Baran tel (41) 349 73 32, fax (41) 349 72 75
e-mail: w.baran@ujk.edu.pl