Konwergencja mediów

1. Zagadnienia teoretyczne

- H. Jenkins - "Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów", Warszawa 2007.

- M. Drożdż - "Konwergencja mediów - tendencje, modele i konsekwencje", „Studia Medioznawcze”, vol. 3(34), 2008.

- K. Kopecka-Piech - "Koncepcje konwergencji mediów", „Studia Medioznawcze”, vol. 3 (46), 2011.

2. Użytkownicy mediów skonwergowanych

- Pokolenia X, Y i Z - na podstawie własnych poszukiwań

- Adamska K., "Publiczność mediów społecznościowych w Polsce", [w:] Publiczność mediów w epoce cyfrowej, .red. A. Jaskiernia i K. Gajlewicz-Korab

- Raport z badania "Nastolatki 3.0" NASK, str. 49-78

- Tomaszewska H., Młodzież, rówieśnicy i nowe media, Rozdział 4.

3. Kultura uczestnictwa

- H. Jenkins - "Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów", (Rozdział 4).

- Burgess, Jean; Green, Joshua - "YouTube. Wideo online i kultura uczestnictwa", PWN 2011 (Rozdziały 1,2,4)

- Video-kultura uczestnictwa, czyli serwis YouTube i Twitch

- Memy - charakterystyka zjawiska

4. Opowieść transmedialna

- H. Jenkins - "Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów", (Rozdział 3).

- M. Boczkowska - "Opowieść transmedialna – znak naszych czasów", w: Studia Polonistyczne 2014, nr 2.

D. Kozera: Zabawa w transmedia: Trasmedialność opowieści jako wymóg współczesnej kultury