Projekt graficzny jako metoda kodowania informacji i zarządzania treścią

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia praktyczne „Projekt graficzny jako metoda kodowania informacji i zarządzania treścią”, realizowanego w ramach Projektu pn. „INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw” współfinansowany przez Unię Europejską.

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia praktyczne „Projekt graficzny jako metoda kodowania informacji i zarządzania treścią”, realizowanego w ramach Projektu pn. „INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet  VIII: Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw. I EDYCJA SZKOLENIA


Dla kogo?
Szkolenie stanowi ofertę skierowaną do 5 przedsiębiorców/pracowników przedsiębiorstw którzy posiadają siedzibę lub wyodrębnioną jednostkę organizacyjną (oddział, filię, biuro) na terenie województwa świętokrzyskiego oraz są ukierunkowani na wdrożenie innowacji w swojej firmie.

Ilość spotkań:
Szkolenie obejmuje cykl 10 spotkań po 3 godziny każde. W zależności od zgłoszonych potrzeb uczestników szkoleń zajęcia odbywać się będą w systemie 3 lub 6 godzin tygodniowo. Dopuszcza się dni robocze w godzinach pracy lub/oraz poza godzinami pracy lub/oraz tryb weekendowy tj. soboty. Harmonogram zjazdów załączeniu

Forma i warunki rekrutacji:
Dokumenty rekrutacyjne można dostarczyć do Punktu Rekrutacyjnego: Instytut Sztuk Pięknych, ul. Podklasztorna 117A , 25-717 Kielce, osobiście w dni robocze (poniedziałek-piątek) lub listownie w godzinach 7.30-15.30. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Informacja telefoniczna w sprawie rekrutacji 41 349 66 51

Rekrutacja trwa od 1.04 do 25.04.2014 r.


Termin szkolenia:
Zostanie podany po zakończeniu rekrutacji.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Poznanie znaczenia projektu graficznego - prezentacja na podstawie wybranych kampanii reklamowych i promocyjnych oraz podstawowych zmiennych tworzących projekt graficzny (forma, kolor, kompozycja) i ich znaczenia w systemach identyfikacji wizualnej, reklamie i promocji.
  • Zapoznanie się z twórczymi metodami projektowania (mindmapping, szkice kreatywne, research) i narzędziami do wizualizacji pomysłów (przegląd najpopularniejszych programów graficznych)
  • Ćwiczenia projektowe: np. projektowanie logotypu;
  • Poznanie czym jest z projekt graficzny jako metoda zarządzania treścią (budowa książki, czasopisma).
  • Omówienie zagadnienia kampanii reklamowej jako złożonego projektu graficznego
    - formy prowadzenia kampanii
    - nośniki reklamowe.

 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzający wiedzę i umiejętności nabyte podczas szkolenia.
Na zakończenie cyklu szkolenia będzie zorganizowana wystawa (dokumentacja foto).

 

Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Baran, 2014-04-16 14:00

Nasz profil na Facebook
Tweeter
YouTube
Radio Fraszka