2003 | 2002 | 2001 |
2000 | 1999 | 1997 | 1995 |
2003 r.
M.
Wysocka-Kunisz, Wiedza pojęciowa uczniów z zakresu fizyki, w druku
(kwartalnik „Edukacja”, wyd. Instytut Badań Edukacyjnych)
2002 r.
M.
Wysocka-Kunisz i in.: Zajęcia
terenowe w nauczaniu przyrody, Instytut Fizyki Akademii Świętokrzyskiej,
Kielce 2002 (recenz.)
M.
Wysocka-Kunisz: Kształtowanie umiejętności zawodowych przyszłego
nauczyciela fizyki, w: Nabywanie kompetencji nauczycielskich w toku
studiów wyższych, Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej, Kielce
2002 (recenz.)
2001 r.
M.
Wysocka-Kunisz i in.: Na szlaku
Orlich Gniazd – kraina białych skał, Zakład Wydawniczy SFS,
Kielce 2001
M.
Wysocka-Kunisz i in.: Historia kropli
wody, czyli krążenie wody w przyrodzie, Zakład Wydawniczy SFS,
Kielce 2001
M.
Wysocka-Kunisz, H. Habera: Zdrowy las
– to Twoje zdrowie, Zakład Wydawniczy SFS, Kielce 2001
M.
Wysocka-Kunisz i in.: Ja i mój las
– lekcja powtórzeniowa, Zakład Wydawniczy SFS, Kielce 2001
M.
Wysocka-Kunisz i in.: Gdzie żyje żaba?
, Zakład Wydawniczy SFS, Kielce 2001
2000 r.
L. Nowak, B. Wójtowicz,
M.
Wysocka-Kunisz, I. Żeber-Dzikowska: Ścieżki
dydaktyczne jedną z form zajęć terenowych w nauczaniu przyrody,
Materiały konferencji naukowej “Reforma systemu edukacji –
wyzwania, szanse, zagrożenia”, Wólka Milanowska 2000
B. Wójtowicz,
M.
Wysocka-Kunisz, I. Żeber-Dzikowska: Zajęcia zintegrowane w
ramach warsztatów merytoryczno-dydaktycznych na studiach
podyplomowych “Przyroda” przygotowujących nauczycieli do pracy
w zreformowanej szkole, Materiały konferencji naukowej “Reforma
systemu edukacji – wyzwania, szanse, zagrożenia”, Wólka
Milanowska 2000
M.
Wysocka-Kunisz: Literatura dla
nauczyciela fizyki w gimnazjum, Biblioteczka Nauczyciela Fizyki,
Instytut Fizyki WSP Kielce 2000
M.
Wysocka-Kunisz: Model treści kształcenia
i pomiar dydaktyczny w fizyce, Biblioteczka Nauczyciela Fizyki,
Instytut Fizyki WSP Kielce 2000
M.
Wysocka-Kunisz, D. Kołodziejska: Jak
chronić i kształtować środowisko?, Zakład Wydawniczy SFS, Kielce
2000
M.
Wysocka-Kunisz, H. Jasińska-Klechowska,
E. Kucharska, D. Szczałuba, A. Wilczak: Jak człowiek zanieczyszcza
środowisko?, Zakład Wydawniczy SFS, Kielce 2000
M.
Wysocka-Kunisz, E. Radzimowska:
Poznajemy swój organizm, Zakład Wydawniczy SFS, Kielce 2000
do początku strony
1999 r.
Bożena
Wójtowicz,
M.
Wysocka-Kunisz, Ilona Żeber-Dzikowska:
Warsztaty merytoryczno-dydaktyczne nauczania zintegrowanego
przedmiotu “Przyroda” w ramach studiów podyplomowych
przygotowujących nauczycieli do pracy w zreformowanej szkole, w:
Materiały konferencji naukowo-metodycznej “Nauczyciel
przyrody”, Nałęczów 1999
B. Wójtowicz,
M.
Wysocka-Kunisz, I. Żeber-Dzikowska:
Literatura dla nauczyciela przyrody, Biblioteczka Nauczyciela
Przyrody, Instytut Fizyki WSP Kielce 1999 L.Nowak, B. Wójtowicz,
M.
Wysocka-Kunisz, I. Żeber-Dzikowska: Ścieżki dydaktyczne w nauczaniu
przyrody, Biblioteczka Nauczyciela Przyrody, Instytut Fizyki WSP
Kielce 1999
do początku strony
1997 r.
M.
Wysocka-Kunisz, Małgorzata Suchańska: Charakterystyka aktualnego
programu kształcenia studentów na kierunku fizyka w trzy- i pięcioletnim
cyklu nauczania, w: Przygotowanie studentów do praktycznej
realizacji funkcji dydaktycznej i wychowawczej we współczesnej
szkole (pod red. Z. Ratajka), Wyd. WSP 1997, s. 207-211 (recenz.)
M.
Wysocka-Kunisz: Nauczanie pojęć fizycznych, w: Problemy studiów
nauczycielskich, Zeszyt 10, Wyd. Naukowe WSP Kraków 1997, s.
121-126 (recenz.)
1995 r.
do początku strony
M.
Wysocka-Kunisz, Zofia Gołąb-Meyer:
Konferencja GIREP-ICPE `95, w: Foton - Pismo dla nauczycieli fizyki i
ich uczniów, Zeszyt 39, Wyd. IF UJ i Sekcji Nauczycielskiej PTF Kraków
1995, s. 35-37 Małgorzata Suchańska,
M.
Wysocka-Kunisz: Z wizytą w Technikum Przemysłowym w Udine, w: Foton
- Pismo dla nauczycieli fizyki i ich uczniów, Zeszyt 39, Wyd. IF UJ i
Sekcji Nauczycielskiej PTF Kraków 1995, s. 38-39
Małgorzata
Suchańska,
M.
Wysocka-Kunisz: Some Aspects of Teaching the
Solid State Physics at Pedagogical University in Kielce, Teaching
the Science of Condensed Matter and New Materials, s. 459, FORUM
Italy 1995
do początku strony
|